Κάντο μόνος σου
Life hacks, master classes, χρήσιμες συμβουλές, συνταγές.
Σπίτι » ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΕΙΔΗ » «Μηδέν» και «γείωση»: ποια είναι η θεμελιώδης διαφορά;

Ιστορικά, συνέβη ότι στη Ρωσική Ομοσπονδία, καθώς και στα συνοριακά κράτη, χρησιμοποιείται η αρχή της γείωσης, όταν ο ουδέτερος αγωγός συνδέεται με τον βρόχο γείωσης. Πολλοί άνθρωποι μπορεί να έχουν μια «εύλογη» ερώτηση: εάν βρίσκονται σε επαφή μεταξύ τους, τότε γιατί να τραβήξετε τόσα καλώδια - αρκεί να περάσετε ένα διπλό καλώδιο παντού (φάση και γραμμή μηδέν) και θα είναι δυνατή η γείωση μέσω του μηδενός σύρμα! Ωστόσο, αυτή η διατύπωση της ερώτησης κρύβει μια τεχνική απόχρωση που μετατρέπει αυτή τη λύση όχι μόνο σε ένα άχρηστο παιχνίδι, αλλά σε ορισμένες περιπτώσεις σε ένα αρκετά επικίνδυνο εγχείρημα.

Μηδέν και γείωση - ποια είναι η θεμελιώδης διαφορά;

Για όσους είναι ανυπόμονοι και τους αρέσει να «κοιτάξουν την απάντηση», θα σας πω εκ των προτέρων ένα «μυστικό» - η θεμελιώδης ιδέα είναι πού συνδέεται το ουδέτερο καλώδιο στη γείωση. Η επιλογή να τα συνδέσετε απευθείας μέσα στην πρίζα, να συνδέσετε τον αγωγό γείωσης (κίτρινο-πράσινο καλώδιο) με τον ουδέτερο αγωγό (μπλε καλώδιο), δεν θα είναι σωστή. Ένα τέτοιο σχήμα γείωσης θα έρχεται σε αντίθεση με τις απαιτήσεις του PUE. Ως αποτέλεσμα, οι άνθρωποι δεν θα προστατεύονται από ηλεκτροπληξία· επιπλέον, θα προστεθούν ακόμη περισσότερα προβλήματα ασφάλειας.

Το PUE, χωρίς καμία επιλογή, δηλώνει ξεκάθαρα πώς πρέπει να είναι ο αγωγός γείωσης. Πρέπει να είναι ένα συνεχές καλώδιο, χωρίς στοιχεία αποσύνδεσης - ρελέ, ασφάλειες, διακόπτες και επίσης, για παράδειγμα, αποσυνδέοντας το ηλεκτρικό βύσμα από την πρίζα.

Μόλις παραβιαστεί αυτή η βασική απαίτηση που ορίζεται στο PEU, η γείωση από την αξιόπιστη προστασία ενός ατόμου από ηλεκτροπληξία μετατρέπεται σε άχρηστη μυθοπλασία. Τα προβλήματα όμως, όπως διδάσκει η θεωρία και η πράξη, δεν τελειώνουν εκεί! Εάν εξακολουθείτε να προσπαθείτε να δώσετε τις λειτουργίες γείωσης του ουδέτερου καλωδίου, τότε είναι πιθανό να ενεργοποιηθεί το σώμα του ψυγείου, του φούρνου μικροκυμάτων ή άλλων οικιακών συσκευών. Αυτό εξηγείται από το γεγονός ότι ένα ηλεκτρικό ρεύμα ρέει κατά μήκος του ουδέτερου καλωδίου με αντίστοιχη πτώση τάσης, το μέγεθος της οποίας μπορεί να προσδιοριστεί πολλαπλασιάζοντας την ισχύ του ρεύματος με την αντίσταση του αγωγού στο διάστημα μεταξύ της μετρούμενης θέσης και του πραγματικού σημείου γείωσης. Επιπλέον, το μέγεθος μιας τέτοιας τάσης μπορεί να χαρακτηριστεί από δεκάδες βολτ, δηλαδή μπορεί να είναι επικίνδυνο για τον άνθρωπο (στο όριο - θανατηφόρο!).

Μηδέν και γείωση - ποια είναι η θεμελιώδης διαφορά;

Μένει να συνοψίσουμε ορισμένα αποτελέσματα και να δώσουμε έμφαση. Ποια είναι η θεμελιώδης διαφορά μεταξύ "μηδέν" και "γείωσης"; Το γεγονός είναι ότι το ρεύμα ρέει μέσω του ουδέτερου καλωδίου και οι διακόπτες, οι ίδιοι διακόπτες κυκλώματος εισόδου, συνδέονται με αυτό. Δηλαδή, αν θέλουμε να έχουμε «γη» σε μορφή συνεχούς φλέβας, πρέπει:

  • σε πολυώροφες πολυκατοικίες: σύνδεση σε ειδικό χωμάτινο αγωγό στην ηλεκτρική σήραγγα.
  • για ένα μεμονωμένο εξοχικό σπίτι: το σημείο σύνδεσης πρέπει να είναι ο διακόπτης κυκλώματος εισόδου, πιο συγκεκριμένα, το ουδέτερο καλώδιο του στην είσοδο, το οποίο διατρέχει το καλώδιο αέρα ή το υπόγειο καλώδιο από τον μετασχηματιστή που βρίσκεται πιο κοντά στο σπίτι και η διατομή του ουδέτερου σύρματος θα πρέπει να είναι τουλάχιστον δέκα τετραγωνικά χιλιοστά για το χάλκινο σύρμα και 16 mm2 - για έναν πυρήνα αλουμινίου (δείτε την αντίστοιχη παράγραφο στο PUE).

Οποιαδήποτε άλλη θέση πίσω από τη μηχανή εισόδου δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως «γείωση», επομένως τίποτα, από μεταλλικά κενά που είναι θαμμένα κοντά στο σπίτι μέχρι το σώμα του ίδιου του ηλεκτρικού πίνακα, δεν μπορεί να θεωρηθεί ως τέτοιο.

Μην ξεχνάτε ποτέ τους κανόνες που ορίζονται στο PES. Σύμφωνα με αυτούς, θα πρέπει να καθοδηγηθείτε από έναν στοιχειώδη αλλά αληθινό κανόνα: όταν δεν είστε σίγουροι ότι το συγκεκριμένο καλώδιο είναι «γειωμένο», δεν πρέπει να συνδέσετε τίποτα σε αυτό εκτός από μια συσκευή υπολειπόμενου ρεύματος (RCD) 30 mA, η οποία λειτουργεί αμέσως. , σε αντίθεση με έναν διακόπτη κυκλώματος. Όπως γνωρίζετε, ο Θεός προστατεύει όσους προσέχουν!

Σχόλιο
  • παπιγιόχαμόγελογέλιοκοκκινίζωχαμογελαστόςχαλαρός χαλαρόςχαζό χαμόγελο
    καρδιά_μάτιαφιλί_καρδιάφιλώντας_κλειστά_μάτιακοκκινισμένοςανακουφισμένοςικανοποιημένοιγκριμάτσα
    κλείσιμο ματιούκολλήσει έξω τη γλώσσα κλείνοντας το μάτι μάτικολλημένα_γλώσσα_κλειστά_μάτιαχαμογελώνταςασπασμόςκολλημένος_έξω_γλώσσακοιμάμαι
    ανήσυχοςσυνοφρυωμένοςαγωνίαανοιχτό στόμαγκριμάτσεςταραγμένοςσιωπηλός
    ανέκφραστοςαδιάφοροςιδρώτας_χαμόγελοιδρώταςαπογοητευμένος_ανακουφισμένοςκουρασμένοςπαθητικός
    απογοητευμένοςκαταραμένοςφοβερόςκρύος ιδρώταςεπιμένωκραυγήλυγμός
    Χαράέκπληκτοςκραυγήκουρασμένος_πρόσωποθυμωμένοςοργήθρίαμβος
    νυσταγμένοςναιμάσκαγυαλιά ηλίουζαλισμένος_πρόσωποδιαβολάκιsmiling_imp
    ουδέτερο_πρόσωποno_mouthαθώος
5+δύο=
Σχόλια (149)
  1. Νικολάι.
    #1 Νικολάι. Καλεσμένοι 6 Ιανουαρίου 2019 15:57
    17
    Είναι καιρός να ξεχάσουμε τι είναι η γείωση και η γείωση. Τα σημερινά σπίτια τροφοδοτούνται από ένα καλώδιο. Με άλλα λόγια, μόνο η φάση μπαίνει στο σπίτι από το πάνελ. Και τα ουδέτερα καλώδια βγαίνουν από το διαμέρισμα στον πίνακα και κρέμονται στο ουδέτερο κομμάτι, το οποίο "κάθεται" στο ουδέτερο καλώδιο του κύριου καλωδίου και αυτό με τη σειρά του είναι κρεμασμένο στο μπουλόνι γείωσης. Ολα. Δεν χρειάζεται να σκεφτόμαστε κάτι άλλο. Αυτό γίνεται για να αποφευχθεί η κλοπή ηλεκτρικής ενέργειας, φέρνοντας το δίαυλο γείωσης χωριστά από το κύριο κύκλωμα.
    Αλλά ακόμη και αυτό το τέχνασμα μπορεί να παρακαμφθεί και ρυθμίζοντας το "δικό σας" δίαυλο γείωσης, "κρεμώντας όλες τις ανάγκες των καταναλωτών σας σε αυτό. Αλλά πώς να το κάνετε αυτό είναι σχεδόν αδύνατο. Θα χρειαστεί να τοποθετήσετε όλα τα ουδέτερα καλώδια, να τοποθετήσετε καινούργια, «δικά σου» θα τα βρεις.
    1. Evgen
      #2 Evgen Καλεσμένοι 6 Ιανουαρίου 2019 19:51
      51
      «Ήρθε η ώρα να ξεχάσουμε τι είναι η γείωση και η γείωση», τι είπατε;

      υπάρχει γείωση και υπάρχει γείωση και τελικά σε αυτό το άρθρο γράφονται περισσότερες ανοησίες που εξηγούν κάτι.
      Επιτρέψτε μου να σας πω εν συντομία, το μηδέν είναι πάντα γειωμένο, στα παλιά σπίτια γειώνεται σε υποσταθμό και δεν υπάρχει γείωση σε τέτοια σπίτια, γιατί η "σέσουλα" πάντα γλιτώνε σε όλα, ήταν κρίμα να επεκτείνει επίσης ένα καλώδιο γείωσης στην είσοδο όλων των διαμερισμάτων, αλλά τώρα το απλούστερο σχέδιο είναι αυτό το μηδέν είναι ήδη γειωμένο στον διακόπτη στην είσοδο και γίνεται ξεχωριστή γείωση από αυτό. Και όλοι πρέπει να στραφούν σε αυτό το σύστημα εδώ και πολύ καιρό!!! μόνο που, ως συνήθως, η γαμημένη οικονομία δεν επιτρέπει σε όλους να χρησιμοποιούν κανονικά εισαγόμενες οικιακές συσκευές, γιατί πάντα πρέπει!! χρειάζομαι γη!! , και είμαστε οι μισοί στη Σοβιετική Ένωση, αλλά απολαμβάνουμε τα οφέλη του δυτικού πολιτισμού.
      1. Γκόγκολ
        #3 Γκόγκολ Καλεσμένοι 7 Ιανουαρίου 2019 14:50
        31
        Αγαπητέ! Απολαύσαμε τα οφέλη του πολιτισμού. μέχρι τα μέσα του 19ου αιώνα.Και τώρα θερίζουμε τους καρπούς της ανηθικότητας και της πλήρους υποβάθμισης της ανθρωπότητας
        1. Γιούρι
          #4 Γιούρι Καλεσμένοι 7 Ιουλίου 2023 12:57
          1
          Και μετά έγινε πυρηνικός πόλεμος; χαμόγελο
      2. Μπόρις
        #5 Μπόρις Καλεσμένοι 9 Ιανουαρίου 2019 10:55
        17
        Πότε κάναμε RCD; Από τότε προέκυψε η ανάγκη για ένα τρίτο καλώδιο. Αυτά είναι τα 90s. Η απουσία τρίτου καλωδίου δεν είναι «σοβιετική» εξοικονόμηση, είναι θεωρητικά απαράδεκτη σπατάλη μη σιδηρούχων μετάλλων. Για ποιους σκοπούς χρειαζόταν το 3ο καλώδιο; Πιστεύετε ότι υπάρχει ένας σταθερά θεμελιωμένος ουδέτερος παντού στον κόσμο; Και αν γραμμικό 220, αλλά σε τρίγωνο; Στις Ηνωμένες Πολιτείες, γενικά, στον τομέα των νοικοκυριών, τα τρόφιμα προέρχονται από τη μάρκα «γουρούνι» και είναι εδώ και πολύ καιρό. Μπορείτε να δοκιμάσετε να εργαστείτε με οικιακές συσκευές που χρησιμοποιούνται στην Ιαπωνία ή τις ΗΠΑ, ειδικά εάν τροφοδοτούνται από το μεσαίο σημείο του ίδιου «γουρούνι».
      3. RRR
        #6 RRR Καλεσμένοι 9 Ιανουαρίου 2019 13:59
        12
        Γράφεις ανοησίες χωρίς να καταλαβαίνεις την ουσία του θέματος.Μην παραπλανάς τον κόσμο
      4. Κροκόδειλος
        #7 Κροκόδειλος Καλεσμένοι 13 Ιανουαρίου 2019 03:32
        43
        Ένα ξεσκονιστήρι είναι ένα καλό εργαλείο για τον καθαρισμό των σκουπιδιών. Δυστυχώς, δεν μπορώ να φανταστώ τι είδους ξεσκονόπανο χρειάζεστε για να αφαιρέσετε τα σκουπίδια από το κεφάλι σας.
    2. μανώλης
      #8 μανώλης Καλεσμένοι 6 Ιανουαρίου 2019 20:49
      2
      Πάρε το συν από την ασπίδα και μην το πας στο σπίτι αλλά ναρκέ με ζε
      1. Επισκέπτης Βλαντ
        #9 Επισκέπτης Βλαντ Καλεσμένοι 9 Ιανουαρίου 2019 01:28
        24
        Άλλος ένας «τεχνίτης» του οποίου το σπίτι τροφοδοτείται από σταθερή τάση. Συν και πλην σε κυκλώματα συνεχούς ρεύματος. Το σπίτι έχει εναλλασσόμενο ρεύμα. Μηδέν και Φάση.
        1. Φθηνά ρούχα
          #10 Φθηνά ρούχα Καλεσμένοι 14 Ιανουαρίου 2019 18:53
          6
          Το σπίτι έχει εναλλασσόμενο ρεύμα, 3 φάσεις με μετατόπιση υπό γωνία 120 μοιρών (σύνολο 380 βολτ) και στο κέντρο υπάρχει ένα μηδενικό, το οποίο είναι ουσιαστικά ένας δίαυλος ροής. Η διαφορά μεταξύ αυτού του διαύλου και οποιασδήποτε από τις φάσεις δίνει 220 (230) βολτ.
      2. Βλαντιμίρ
        #11 Βλαντιμίρ Καλεσμένοι 15 Ιανουαρίου 2019 11:09
        1
        Λοιπόν, εσύ… ω, τι πυκνό!
      3. vano55
        #12 vano55 Καλεσμένοι 1 Μαρτίου 2019 20:35
        3
        Πού βρήκατε (+), στο AC;
    3. Mitya
      #13 Mitya Καλεσμένοι 10 Ιανουαρίου 2019 15:39
      15
      Το PUE δεν ενδιαφέρεται για τα οικονομικά - δεν είναι αυτός ο στόχος του, αλλά η ασφάλειά του. Μόνο ένα παράδειγμα: Αν σπάσει το 0, τότε όταν η γείωση βραχυκυκλώνεται, το σώμα (για παράδειγμα, ένα ψυγείο) είναι υπό τάση ούτε μεγαλύτερη ούτε μικρότερη από 220V!!!
      1. Ανδρώνος
        #14 Ανδρώνος Καλεσμένοι 13 Ιανουαρίου 2019 20:10
        1
        Η τάση είναι η διαφορά δυναμικού στα άκρα του αγωγού και λόγω της αντίστασης του καταναλωτή (ψυγείο), η διαφορά μειώνεται και η έξοδος στο περίβλημα δεν θα είναι μεγαλύτερη από 100 βολτ.
        1. Καλεσμένος Αλέξανδρος
          #15 Καλεσμένος Αλέξανδρος Καλεσμένοι 23 Ιανουαρίου 2019 00:27
          8
          Για να πετάξετε τα πατίνια, αρκούν 100 V
      2. ένας
        #16 ένας Καλεσμένοι 21 Ιανουαρίου 2019 15:00
        7
        Φίλε, για να ενεργοποιηθεί το σώμα του ψυγείου, πρέπει πρώτα να περάσεις αυτή την τάση στο σώμα ή να σπάσεις τη μόνωση και να συνδέσεις το μοτέρ του συμπιεστή με τόσο έξυπνο τρόπο ώστε η βλάβη να πάει στο σώμα..
      3. Σημάδι
        #17 Σημάδι Καλεσμένοι 7 Μαρτίου 2019 23:12
        0
        Ακριβώς στο PUE αναφέρεται ότι το σώμα του ψυγείου (ηλεκτρική συσκευή με διπλή μόνωση) δεν απαιτεί γείωση.
    4. Καλεσμένος Μιχαήλ
      #18 Καλεσμένος Μιχαήλ Καλεσμένοι 12 Ιανουαρίου 2019 17:50
      7
      για να κλέψεις όπως προτείνεις, πρέπει να ανοίξεις το στεγανοποιητικό στο μετρητή και να αλλάξεις 0 και φάση, και αυτό προσδιορίζεται εύκολα γιατί ο μετρητής θα σταθεί, αν αποφασίσεις να αλλάξεις φάση και να περιστρέψεις τον μετρητή προς την αντίθετη κατεύθυνση, τότε αυτό είναι αποτελεσματικό μόνο σε καθαρά μηχανικά. ηλεκτρονικά συστήματα που είναι είτε οπτικοί συζεύκτες είτε αισθητήρες χωλ στην κατεύθυνση περιστροφής του τυμπάνου γενικά
    5. Ρουσλάν
      #19 Ρουσλάν Καλεσμένοι 26 Ιανουαρίου 2019 11:39
      4
      Νικολάι, προφανώς δεν είσαι ειδικός στη βιομηχανία ηλεκτρικής ενέργειας, γι' αυτό σε παρακαλώ, μην κάνεις φίμωση και μην παραπλανάς τους απλούς ανθρώπους!
    6. Επισκέπτης Alexey
      #20 Επισκέπτης Alexey Καλεσμένοι 2 Μαρτίου 2019 23:31
      4
      Αν δεν ξέρετε τίποτα από ηλεκτρολογία, μην γράψετε τίποτα, γιατί με τις ανοησίες σας εκθέτετε τους ανθρώπους σε θανάσιμο κίνδυνο. Έπρεπε να γραφτεί έτσι - «μόνο η φάση μπαίνει στο σπίτι από το πάνελ»!
      Αυτό που ακολουθεί είναι απλώς πλήρης ανοησία. Σε μια πολυκατοικία τοποθετούνται αγωγοί τριών φάσεων στον ανυψωτήρα, ένας ουδέτερος, ένας γειώσιμος. Στη ISU (συσκευή διανομής εισόδου), ο ουδέτερος και η γείωση συνδέονται με διαφορετικούς διαύλους, μεταξύ των οποίων τοποθετείται ένα βραχυκυκλωτήρα (!), επειδή το μηδέν στην είσοδο πρέπει να γειωθεί ξανά, κάτι που γίνεται με τη σύνδεση του τοπικού βρόχου γείωσης του κτιρίου προς το λεωφορείο γείωσης. Για τις ιδιωτικές κατοικίες η αρχή είναι η ίδια: το μηδέν στην είσοδο πρέπει να γειωθεί εκ νέου, δηλ. συνδεδεμένο με το κύκλωμα γείωσης της περιοχής (για ένα δεδομένο σπίτι), ξεκινώντας από αυτό το σημείο οι ουδέτεροι αγωγοί εργασίας και προστασίας πρέπει να είναι αυστηρά διαχωρισμένοι σε όλα τα τμήματα του κυκλώματος.
    7. Evgeny Pavlov
      #21 Evgeny Pavlov Καλεσμένοι 15 Σεπτεμβρίου 2020 16:07
      4
      Καταλαβαίνω ότι ως ηλεκτρολόγος δούλευες με μονοφασικές συσκευές, το επίπεδό σου περιορίζεται στην εγκατάσταση ηλεκτρικών συσκευών σε διαμερίσματα. Εάν πάρετε ένα τριφασικό δίκτυο και ένα φορτίο υψηλής ισχύος με ρεύματα της τάξης των 100 A, τότε σίγουρα θα χρειαστείτε μια τίμια γη. Είναι επίσης απαραίτητο όταν χρειάζεται να έχετε πραγματικό Ο για τροφοδοτικά ευαίσθητων συσκευών. Ένα ουδέτερο, το οποίο μπορεί να γίνει με οποιονδήποτε τρόπο και με αδέξιο τρόπο και με το οποίο μπορεί να υπάρχει δυνατότητα, δεν είναι κατάλληλο για αυτό, ειδικά επειδή στην πορεία μπορεί να υπάρχουν όλων των ειδών οι συνδέσεις (τερματικά, στροφές κ.λπ.) που μπορεί απροσδόκητα να δημιουργήσει προβλήματα και να έχει υψηλή αντίσταση.Ακριβώς για την εξάλειψη των εκπλήξεων, τη διέλευση μεγάλου ρεύματος, τη διασφάλιση πλήρους μηδενισμού και εγγυημένης χαμηλής αντίστασης, καθώς και την απουσία μεγάλου αριθμού ενδιάμεσων σημείων σύνδεσης, γίνεται η γείωση. Και είναι εξαιρετικά σημαντικό σε κρίσιμο (ακριβές, ισχυρό κ.λπ.) εξοπλισμό. Για να συνδέσετε έναν λαμπτήρα, μπορείτε να κάνετε χωρίς γείωση, αλλά για μια τριφασική πηγή ισχύος με ακριβή έλεγχο του σχήματος/συχνότητας/φάσης/πλάτους του σήματος δεν μπορείτε να κάνετε χωρίς γείωση.
  2. Έγκορ
    #22 Έγκορ Καλεσμένοι 6 Ιανουαρίου 2019 18:28
    79
    Ο συγγραφέας προσπαθεί να αποκαλύψει ένα θέμα για το οποίο δεν έχει ιδέα. Αναφέρεται στο PUE, αλλά, όπως φαίνεται, δεν τα κοίταξε. Δεν έχει ιδέα ποια είναι η διαφορά μεταξύ γείωσης και γείωσης. Πού χρησιμοποιείται η γείωση και πού χρησιμοποιείται η γείωση; Γενικά ο συγγραφέας έχει ένα χάλι στο κεφάλι του, πήρε ένα θέμα στο οποίο δεν είναι ικανός.
    1. ΓΙΟΥΡΙΧ
      #23 ΓΙΟΥΡΙΧ Καλεσμένοι 8 Ιανουαρίου 2019 21:49
      11
      5+. Συμφωνώ απολύτως.
    2. Semyon
      #24 Semyon Καλεσμένοι 9 Ιανουαρίου 2019 10:05
      9
      Συμφωνώ απολύτως. Ο συγγραφέας του άρθρου δεν κατάλαβε το θέμα. Γενικά τέτοια πράγματα, ειδικά αυτά που σχετίζονται με τα ηλεκτρικά, πρέπει να τα γράφουν άτομα με τεχνική παιδεία.
      1. Καλεσμένος Αλέξανδρος
        #25 Καλεσμένος Αλέξανδρος Καλεσμένοι 9 Ιανουαρίου 2019 19:44
        9
        Ακόμη και η ανώτατη εκπαίδευση στην ειδικότητά σας δεν σας δίνει πάντα το δικαίωμα να εκφράσετε τη γνώμη σας. Στην επιχείρησή μας υπήρχε ένας επικεφαλής του ηλεκτρικού τμήματος που ήταν πολύ περήφανος που συμμετείχε στην κατασκευή (όχι στην κατασκευή, αλλά φαίνεται στην θέση σε λειτουργία) κάποιου είδους πυρηνικού σταθμού στο Ιράν. Έτσι, δεν είχε ακούσει ότι υπάρχει η έννοια της «τάσης αφής», αλλά αυτή η έννοια υπάρχει είτε στο PTB είτε στους Κανόνες Ηλεκτρικής Εγκατάστασης κάπου δίπλα στην έννοια της «βηματικής τάσης». Και δούλεψε μια χαρά. Και η γυναίκα μου, απόφοιτος του Ανώτερου Τεχνικού Πανεπιστημίου της Μόσχας.Bauman, πτυχιούχος ηλεκτρολόγος μηχανικός, όταν έγραφα το δίπλωμά μου, υπολόγισα κάτι σαν την αντίσταση μιας συσκευής γείωσης. Αλλά δύσκολα μπορούσε να το εξηγήσει μετά από μερικά χρόνια, αλλά ανέβηκε στη θέση της κορυφαίας μηχανικής σε ένα ερευνητικό ινστιτούτο. Επομένως, δεν χρειάζεται να γνωρίζετε πολλά πράγματα. Απλά πρέπει να το κάνετε σύμφωνα με το έργο και οι σχεδιαστές πρέπει να γνωρίζουν τους κανόνες και να τους ακολουθούν.
        1. Ρουσλάν
          #26 Ρουσλάν Καλεσμένοι 26 Ιανουαρίου 2019 11:47
          3
          Μια υψηλή θέση δεν είναι πάντα δείκτης γνώσης και ευφυΐας - σας ευχαριστούμε που το επιβεβαιώσατε χρησιμοποιώντας το παράδειγμα του αφεντικού σας και της ίδιας σας της συζύγου!
  3. Πάβελ Πέτροβιτς
    #27 Πάβελ Πέτροβιτς Καλεσμένοι 6 Ιανουαρίου 2019 18:32
    40
    Παιδιά. Και αυτός που έγραψε αυτό το άρθρο και πολλοί σχολιαστές δεν έχουν ιδέα για τι γράφουν. Πρέπει πρώτα να πιστοποιηθείς για ηλεκτρική ασφάλεια τουλάχιστον της ομάδας III και μετά να γράψεις κάτι. Δεν υπάρχουν άλλες έννοιες στην ηλεκτρολογία και την ηλεκτρική ασφάλεια πέρα ​​από αυτές που αναγράφονται στους κανόνες!!!
  4. sanek
    #28 sanek Καλεσμένοι 6 Ιανουαρίου 2019 18:44
    5
    όλα αυτά είναι απλά ωραία, φυσικά, η ασφάλεια είναι μεγάλη υπόθεση, αλλά μην νομίζετε ότι οι παππούδες μας ήταν πιο χαζοί από εμάς, ακόμα και τώρα στα περισσότερα ιδιωτικά σπίτια δεν υπάρχει πραγματικό μηδέν· συνδέεται με τα μηδενικά στην πρώτη υποστήριξη ; μπαίνει στο σπίτι από δύο καλώδια, τι είδους γείωση είναι; απλά όμορφα λόγια για το πώς πρέπει να είναι όπως όλα στη χώρα μας
  5. Γρηγόριος
    #29 Γρηγόριος Καλεσμένοι 6 Ιανουαρίου 2019 18:45
    2
    Δεν καταλαβαίνω ένα πράγμα, το ρεύμα είναι εναλλασσόμενο, δηλαδή το μηδέν και η φάση πρέπει να εναλλάσσονται θέσεις. Δηλαδή, εάν το ρεύμα ρέει πραγματικά, τότε προς τη μία κατεύθυνση, τότε προς την άλλη. Και το μηδέν δεν είναι καθόλου μηδέν 1/25 δευτερόλεπτο. Τι καταλαβαίνω λάθος;
    1. Επισκέπτης Alexey
      #30 Επισκέπτης Alexey Καλεσμένοι 6 Ιανουαρίου 2019 21:20
      11
      Δεν το καταλαβαίνεις λάθος. Κανείς δεν αλλάζει θέσεις εκεί. Το μηδέν είναι μηδέν και το επίπεδο τάσης στο δεύτερο καλώδιο (φάση) αλλάζει σε σχέση με το μηδέν. Άλλοτε περισσότερο από αυτόν, άλλοτε λιγότερο.Λοιπόν, είναι τόσο απλό.
      1. Den Kol
        #31 Den Kol Καλεσμένοι 8 Ιανουαρίου 2019 00:39
        0
        Δεν μπορώ να καταλάβω τίποτα.
        1. Καλεσμένος Βλαντιμίρ
          #32 Καλεσμένος Βλαντιμίρ Καλεσμένοι 15 Ιανουαρίου 2019 11:16
          4
          Λοιπόν, για παράδειγμα, ένα ποτήρι, θεωρούμε ότι το κάτω μέρος είναι μηδέν, το πάνω κόψιμο είναι μέγιστη τάση, ακόμα δεν μπορώ να γελάσω... το να κοροϊδεύεις τις χαζές ερωτήσεις σου είναι θεϊκό πράγμα
      2. Επισκέπτης Βλαντ
        #33 Επισκέπτης Βλαντ Καλεσμένοι 9 Ιανουαρίου 2019 01:35
        2
        Ποιο επίπεδο τάσης αλλάζει; Πάρτε ένα βολτόμετρο και μετρήστε. Μεταξύ μηδέν και φάσης 220 βολτ, μεταξύ οποιωνδήποτε δύο φάσεων 380 βολτ. Μη λες βλακείες.
        1. Καλεσμένος Βλαντιμίρ
          #34 Καλεσμένος Βλαντιμίρ Καλεσμένοι 9 Ιανουαρίου 2019 14:02
          3
          ΕΕΕΕ. Η τιμή του πλάτους εξαφανίζεται καθώς αλλάζει. Και δεν είναι 220 ή 380 V. Αλλά λειτουργεί, ναι, όπως είπα, είναι σχεδόν έτσι.
        2. Καλεσμένος Αλέξανδρος
          #35 Καλεσμένος Αλέξανδρος Καλεσμένοι 13 Ιανουαρίου 2019 20:08
          3
          Τι γίνεται αν πάρετε έναν παλμογράφο αντί για ένα βολτόμετρο;
        3. Ανδρώνος
          #36 Ανδρώνος Καλεσμένοι 13 Ιανουαρίου 2019 20:15
          1
          Ναι, δεν αλλάζει η τάση, αλλά το δυναμικό
    2. Επισκέπτης Βλαντ
      #37 Επισκέπτης Βλαντ Καλεσμένοι 9 Ιανουαρίου 2019 01:33
      10
      Στο εναλλασσόμενο ρεύμα))) δεν είναι η φάση και το μηδέν που αλλάζουν θέσεις, αλλά η φάση ακολουθεί ένα ημιτονοειδές με συχνότητα ταλάντωσης 50 φορές το δευτερόλεπτο. Ποια είναι η συχνότητα του ρεύματος που ακούγεται; Υποδεικνύεται σε Hertz. Στο δίκτυό μας έχουμε συχνότητα 50 Hz και τάση 220 Volt, στις ΗΠΑ και την Ευρώπη έχουμε συχνότητα 60 Hz και τάση 127 Volt.
      1. Νικολάι Πολοζόκ
        #38 Νικολάι Πολοζόκ Καλεσμένοι 9 Ιανουαρίου 2019 09:19
        2
        Στις ΗΠΑ οι πρίζες είναι 110V 60 Hz και στην Ευρώπη 230V 60 Hz.
      2. Αντρέι
        #39 Αντρέι Καλεσμένοι 9 Ιανουαρίου 2019 22:32
        2
        ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ! Αυτό είναι ένα λογικό σχόλιο, όχι μπλα μπλα, κάπου κοντά στο αληθινό)
    3. Επισκέπτης Σεργκέι
      #40 Επισκέπτης Σεργκέι Καλεσμένοι 14 Ιανουαρίου 2019 00:10
      2
      Αν υπάρχουν μόνο δύο καλώδια, τότε καταλαβαίνετε σωστά, μπρος-πίσω κάθε δευτερόλεπτο 50 φορές, και δεν υπάρχει κατεύθυνση, τα καλώδια είναι ίσα. Αλλά στην πραγματικότητα υπάρχει ένας τρίτος αγωγός - η γείωση, (καλά, ή η στατική χωρητικότητα του σώματος) και σε σχέση με αυτό, το μηδέν είναι πάντα μηδέν και η φάση είναι εναλλασσόμενη τάση.
  6. Επισκέπτης Σεργκέι
    #41 Επισκέπτης Σεργκέι Καλεσμένοι 6 Ιανουαρίου 2019 18:49
    3
    Σε τροφοδοτικά μεταγωγής, ειδικότερα, υπολογιστές, όταν χρησιμοποιούνται πρίζες Euro, η διαίρεση τάσης πραγματοποιείται από πυκνωτές, το μεσαίο σημείο των οποίων συνδέεται με τη γείωση και το 220 τροφοδοτείται στους ίδιους τους πυκνωτές μέσω μιας γέφυρας. Θα είναι σωστό εάν στο ένα μισό του διαιρέτη οι τάσεις κατανέμονται μεταξύ του Μηδενός και της Γης, το οποίο καταρχήν είναι ίσο με 0 και μόνο όταν οι φάσεις είναι ανισορροπημένες φτάνει αρκετά βολτ. και στον άλλο ώμο - όλα τα άλλα είναι από 314V;
    1. Επισκέπτης Βλαντ
      #42 Επισκέπτης Βλαντ Καλεσμένοι 9 Ιανουαρίου 2019 01:38
      12
      Ο πυκνωτής ΠΟΤΕ δεν μοιράστηκε καμία τάση. Από πού τα παίρνεις όλα αυτά; Οι πυκνωτές έχουν σχεδιαστεί για να εξομαλύνουν τους κυματισμούς στο τροφοδοτικό.
      1. RRR
        #43 RRR Καλεσμένοι 9 Ιανουαρίου 2019 14:01
        8
        Και φυσικά δεν έχετε ακούσει για χωρητικό διαιρέτη τάσης
      2. Αντρέι
        #44 Αντρέι Καλεσμένοι 9 Ιανουαρίου 2019 22:35
        0
        Ακριβής και σωστή απάντηση) Κατά τη γνώμη μου, αυτός ο φίλος ήταν "λίγο μπερδεμένος" σχετικά με τα τροφοδοτικά.
  7. Ivan Gennadievich Gordienko
    #45 Ivan Gennadievich Gordienko Καλεσμένοι 6 Ιανουαρίου 2019 19:04
    12
    Χμμ μαζεύτηκαν οι ηλεκτρολόγοι! Μελετήστε το PUE και μελετήστε προσεκτικά γιατί χρειάζεται προστατευτική γείωση! Ήρθε η ώρα να θάψουμε τη μέθοδο TN-S εδώ και πολύ καιρό
    1. Επισκέπτης Βλαντ
      #46 Επισκέπτης Βλαντ Καλεσμένοι 9 Ιανουαρίου 2019 01:39
      3
      Το TN-S-C έχει χρησιμοποιηθεί για τόσο καιρό
    2. Επισκέπτης Βίκτωρ
      #47 Επισκέπτης Βίκτωρ Καλεσμένοι 9 Ιανουαρίου 2019 06:33
      7
      Αγαπητέ, δεν έχεις μπερδέψει τίποτα, TN-S; Ίσως TN-C;
  8. Επισκέπτης Σεργκέι
    #48 Επισκέπτης Σεργκέι Καλεσμένοι 6 Ιανουαρίου 2019 19:14
    3
    αν κρίνω από το διάγραμμά σου, τι σε εμποδίζει να πάρεις το έδαφος μπροστά στο ούζο ή την εισαγωγική επαφή με το ούζο, ρέμα;)))) ή είμαι χαζός ή τα σκι δεν πάνε στην άσφαλτο
    1. Επισκέπτης Άλεξ
      #49 Επισκέπτης Άλεξ Καλεσμένοι 11 Ιανουαρίου 2019 14:09
      18
      Λόγω της απειρίας μου (μόλις είχα αρχίσει να δουλεύω ως ηλεκτρολόγος), το έκανα ακριβώς το 2004. Και παραλίγο να κάψει το δικό του διαμέρισμα. Αυτή η εικόνα είναι ακόμα μπροστά στα μάτια μου, αν και έχουν περάσει τόσα χρόνια...
      Τότε μέναμε σε ένα παλιό κτίριο, χτισμένο τη δεκαετία του '30 (ξύλινο σπίτι, σοβατισμένο μέσα). Και είχαμε το συνηθισμένο μποτιλιάρισμα (ή μάλλον, ένα ανά «φάση»). Τότε, δούλευα ήδη ως ηλεκτρολόγος εδώ και ενάμιση χρόνο, νόμιζα ότι ήξερα και μπορούσα να κάνω τα πάντα, «είμαι ιδιοφυΐα» και όλα αυτά. Αποφάσισα να εγκαταστήσω "ευρωπαϊκές πρίζες" στην κουζίνα και ταυτόχρονα να αλλάξω τα βύσματα για αυτόματες μηχανές και να εγκαταστήσω ένα RCD (καθώς ταυτόχρονα με την αντικατάσταση της καλωδίωσης στην κουζίνα, εξοπλίσαμε ένα ντους με στιγμιαίο νερό θερμάστρα (για όσους δεν ξέρουν, σε εκείνα τα παλιά σπίτια υπάρχουν παρόμοιες «ευλογίες του πολιτισμού» δεν υπήρχαν ποτέ, «τελείωσαν τα πάντα» μόνοι τους)). Λοιπόν, τοποθέτησα ένα RCD, αυτόματα μηχανήματα, χώρισα τις γραμμές στην κουζίνα και στα δωμάτια... Τοποθέτησα τον αγωγό γείωσης από τις "πρίζες του ευρώ" και τον ταχυθερμοσίφωνα στην είσοδο του RCD, κάτω από έναν ακροδέκτη με το ουδέτερο καλώδιο από το μετρητή. Και "για αξιοπιστία" κάτω από το ίδιο τερματικό έβαλα (φτου, τώρα μου είναι αστείο αυτό που γράφω και από το ότι ήμουν "περιφραγμένος" τότε) ένα στριμμένο ζεύγος καλωδίων 1,5 "τετράγωνα" και το σύνδεσα στο το άλλο άκρο με... μπαταρία θέρμανσης στην κουζίνα, και μάλιστα προσάρτησε ένα δίσκο ντους. Έλεγξα τη λειτουργικότητα του RCD με μια "δοκιμαστική λυχνία" (το ρεύμα διαρροής της λάμπας ήταν αρκετό), σχετικά με την μπαταρία, το κάρτερ και τη "φάση", το RCD λειτούργησε σωστά, "όλοι ήταν ευχαριστημένοι, όλοι "γέλασαν" ... Ακριβώς μέχρι τη στιγμή που «χτύπησε η βροντή»: στην περιοχή μας της πόλης μια βία κατασκευή, γκρεμίστηκαν όλα τα παλιά σπίτια (μαζί και το δικό μου μετά από καιρό), άρχισε να ξαναχτίζεται η περιοχή, νέα πολυώροφα κτίρια, τα πάντα. Και ένα Σάββατο βράδυ, οι οικοδόμοι κατάφεραν να κόψουν το καλώδιο που τροφοδοτούσε το σπίτι μας από τον υποσταθμό του μετασχηματιστή. Ο επιστάτης τους ήρθε τρέχοντας με μια ομάδα σκληρών εργατών, καθησύχασαν τους πάντες ότι τώρα το προσωρινό εργοτάξιο για το σπίτι θα εγκαταλειφθεί και τις καθημερινές, μαζί με τους εργάτες του δικτύου, θα αποκαθιστούσαν τα πάντα.Αποσυνδέσαμε το κατεστραμμένο καλώδιο από το ντουλάπι εισόδου του σπιτιού μας, συνδέσαμε το δικό μας, το τροφοδοτήσαμε από το εργοτάξιο... Αλλά, προφανώς, η διατομή του προσωρινού υπόστεγου μας επιλέχθηκε με λάθος τρόπο. Αν και το σπίτι είναι παλιό, με 8 διαμερίσματα, όλοι έχουν σύγχρονο εξοπλισμό, το φορτίο είναι αξιοπρεπές... Καπνίζαμε στην κουζίνα εκείνη τη στιγμή. Πρώτα άναψε το φως. Για τρία δευτερόλεπτα. Στη συνέχεια σημειώθηκε μια στιγμιαία καθίζηση που μετά βίας έκαιγαν οι λάμπες. Μετά από αυτό, άστραψαν πολύ έντονα για μερικά δευτερόλεπτα ακόμα και βγήκαν έξω, και ακούστηκε μια τρομερή σύγκρουση από τον διάδρομό μας. Πηδάμε έξω και βλέπουμε πώς ο πάγκος μας φλέγεται με ανοιχτή φλόγα, αλλά δεν είναι και πολύ κακό! Και πάνω από τον πάγκο υπάρχει ένας ημιώροφος (ξύλινος), τριγύρω έχει στεγνή παλιά ταπετσαρία, δίπλα δεξιά ένα φρεσκοβαμμένο περίβλημα της εξώπορτας... Και όλα αυτά γλείφουν ήδη φωτιά, και υπάρχουν πολλά καπνός σε όλο το διαμέρισμα. Κυριολεκτικά σε ελάχιστα δευτερόλεπτα... Αν δεν ήμασταν στο σπίτι εκείνη τη στιγμή, όλο το σπίτι θα είχε λάβει άμπα, όχι μόνο εμείς. Γέμισαν τα πάντα με νερό από τον βραστήρα και κούπες, βγήκαν τρέχοντας στο δρόμο, φώναξαν στους οικοδόμους να μην ανάψουν τίποτα ακόμα. Όλοι είναι σοκαρισμένοι, τι διάολο...!;.. Ο επιστάτης ήρθε τρέχοντας... Αερίσαμε το διαμέρισμα από τον καπνό, πάμε σπίτι... Αυτό το σύρμα μου που πήγε στο καλοριφέρ και στο ντους με Η γη απλά έλιωσε σε όλο της το μήκος... Άνοιξα το καπνιστό πλαστικό κουτί όπου βρισκόταν το RCD με τα πολυβόλα, τα πάντα ήταν καμένα, αλλά φαινόταν να είναι ζωντανό. Πέταξα όλους τους «γήινους» αγωγούς από την είσοδο του RCD υπό την επίβλεψη ενός εργοδηγού που είχε υποψίες ότι κλέβουμε ηλεκτρική ενέργεια (αν και αυτό δεν ίσχυε, γιατί ήταν «αλά εξίσωση δυναμικού που έγινε μέσω ...» )... Οι οικοδόμοι έσυραν το καλώδιο με αγωγούς μεγαλύτερης διατομής και τροφοδοτούσαν το σπίτι, χωρίς επεισόδια. Όταν το σοκ πέρασε, ήρθε η συνειδητοποίηση του λάθους.Το κόλπο είναι ότι πολλοί ξεχνούν (συμπεριλαμβανομένου κι εμένα εκείνη τη στιγμή) ότι στη χώρα μας ο οικιακός τομέας (και όχι μόνο) τροφοδοτείται από τρεις φάσεις χρησιμοποιώντας ουδέτερο αγωγό. Και αν το φορτίο στις φάσεις δεν είναι ομοιόμορφο (και στον οικιακό τομέα αυτό συμβαίνει πάντα), τότε το ρεύμα αρχίζει να ρέει στο ουδέτερο καλώδιο και η τάση πηδά (το εξηγώ με απλό τρόπο) - στην υπερφορτωμένη φάση η τάση πέφτει, στην υποφορτισμένη φάση, αντιθέτως, πηδάει (παρουσιάζεται ανισορροπία φάσης). Και αν ο ουδέτερος αγωγός έχει κακή επαφή με τον ουδέτερο ή αδύναμη διατομή, τότε με καλό φορτίο καίγεται... αυτό που έγινε τελικά: πρώτα (σύμφωνα με τους κατασκευαστές) το μηδέν τους κάηκε και μετά μερικά δευτερόλεπτα ξέσπασε στο δικό μου στο διαμέρισμα, γιατί και για τα οκτώ διαμερίσματα, συμπεριλαμβανομένου του δικού μου, το ουδέτερο καλώδιο ήταν το "λεπτό" σύρμα μου, συνδεδεμένο στην μπαταρία θέρμανσης και συνδεδεμένο στην είσοδο RCD... Επομένως, σύντροφοι, μαθαίνουν από τα λάθη των άλλων. Μπορεί να γίνουν (ο Θεός φυλάξοι!) μοιραίοι...
      Τώρα μένουμε σε ένα νέο κτίριο εδώ και πολύ καιρό· όταν μετακομίσαμε, ξαναέκανα τη δημοτική ανακαίνιση του διαμερίσματος, μαζί με τα ηλεκτρικά, και τοποθέτησα ένα ρελέ τάσης (UVR) στον πίνακα του διαμερίσματος, το οποίο έχει ήδη εξοικονομήσει μας από υπερτάσεις περισσότερες από μία φορές. Πολλοί άνθρωποι εκπλήσσονται - γιατί χρειάζεστε ένα UZM σε ένα νέο κτίριο, επειδή όλη η καλωδίωση είναι μοντέρνα και νέα; Πάλι λάθος! Ναι, όλα είναι καινούργια για μένα. Και το σπίτι είναι συνδεδεμένο με ένα TP, κατασκευασμένο τη δεκαετία του '80. Και ολόκληρο το σύστημα παροχής ενέργειας πρέπει πάντα να θεωρείται στο σύνολό του, «από την αρχή μέχρι το τέλος», ως ενιαίο σύνολο. Και αν κάποιο μέρος αυτού του "ενιαίου συνόλου" είναι "στενό", τότε είναι καλύτερο να το παίξετε με ασφάλεια, ώστε αργότερα να μην είναι βασανιστικά επώδυνο, ειδικά επειδή, όπως έγραψα παραπάνω, το UZM έχει λειτουργήσει περισσότερες από μία φορές.Και σε ένα γειτονικό νέο κτίριο, κατά την εκτέλεση εργασιών συγκόλλησης σε ένα από τα διαμερίσματα, το μηδέν σε ένα από τα ανυψωτικά κάηκε (δεν ξέρω τις ακριβείς λεπτομέρειες) και η εταιρεία διαχείρισής μας έλαβε πολλές μηνύσεις από τους ιδιοκτήτες διαμερισμάτων με καμένο εξοπλισμό...
      1. ένας
        #50 ένας Καλεσμένοι 21 Ιανουαρίου 2019 15:05
        3
        για να παραμορφώσετε τις φάσεις που δημιουργούνται από τη γεννήτρια του σταθμού ηλεκτροπαραγωγής, πρέπει να ρίξετε το φορτίο στην περιοχή του 10% της παραγόμενης ισχύος... τι είδους εξοπλισμό είχατε στο σπίτι σας, ένα αγρόκτημα υπερ ορυχείων ή κάτι?
      2. επισκέπτης
        #51 επισκέπτης Καλεσμένοι 25 Ιανουαρίου 2019 15:40
        5
        Τελείωσα το διάβασμα, δεν ήμουν τεμπέλης. Ο Λέων Τολστόι και ο Φιοντόρ Μιχαήλοβιτς Ντοστογιέφσκι ξεκουράζονται στο περιθώριο
      3. Βαλντεμάρ
        #52 Βαλντεμάρ Καλεσμένοι 22 Απριλίου 2023 13:22
        0
        Κάηκες γιατί οι «ηλεκτρολόγοι» μπέρδεψαν τις εισόδους F και 0, δηλαδή η φάση πέρασε από τα καλώδια για 0, όπου δεν τοποθέτησαν τα μηχανήματα και εξουδετέρωσαν τα καλώδια με μπαταρίες και κάθε λογής μεταλλικούς ανυψωτήρες. (πολύ μεγάλο λάθος). Και όλα αυτά τα καλώδια μόλις κάηκαν, αυτά η γείωση φάσης-0 καράτι.
  9. Καλεσμένος Βλαντιμίρ
    #53 Καλεσμένος Βλαντιμίρ Καλεσμένοι 6 Ιανουαρίου 2019 19:41
    14
    Θα ήταν καλύτερα να γράψουμε, αν είναι τόσο έξυπνο, πώς να ξεχωρίσουμε το ουδέτερο καλώδιο από το καλώδιο γείωσης σε ένα καλώδιο τριών πυρήνων, όπου όλοι οι πυρήνες έχουν το ίδιο χρώμα μόνωσης.Αυτά τοποθετήθηκαν στις αρχές της δεκαετίας του '80 σε πολυκατοικίες για ηλεκτρικό σόμπες
    1. Επισκέπτης Σεργκέι
      #54 Επισκέπτης Σεργκέι Καλεσμένοι 14 Ιανουαρίου 2019 00:16
      3
      Πρέπει να βρούμε πού είναι στερεωμένη η δεύτερη ουρά. Ή διακόψτε την ηλεκτρική ενέργεια στο σπίτι - η γείωση δεν σπάει από τον διακόπτη, επομένως στο μηδέν θα υπάρχει μικρή ποσότητα παρεμβολής, αλλά στο επίπεδο του εδάφους δεν θα υπάρχει καμία.
  10. Vaik
    #55 Vaik Καλεσμένοι 6 Ιανουαρίου 2019 19:47
    6
    ΔΙΚΤΥΟ 0,4 kV με σταθερά γειωμένο ουδέτερο. Δεν υπάρχει διαφορά, έδαφος, μηδέν. Μην παραπλανάτε τους ανθρώπους
    1. Επισκέπτης Βλαντ
      #56 Επισκέπτης Βλαντ Καλεσμένοι 9 Ιανουαρίου 2019 01:43
      6
      Υπάρχει μια διαφορά.Είναι μόνο ότι ο ουδέτερος είναι σταθερά γειωμένος; Πού ενώνονται το μηδέν και το έδαφος; Στον υποσταθμό ή στον πίνακα εισόδου της ASU, και όπως σωστά γράφεται στο ίδιο PUE, Κεφάλαιο 7, ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ αυστηρά ο επανασυνδυασμός των μηδενικών λειτουργικών και μηδενικών προστατευτικών αγωγών κατά την κατανομή της ενέργειας!!!

Κάλυμμα διαβατηρίου | Κάντο μόνος σου

Καρτ ποστάλ "Barney Bear" | Κάντο μόνος σου

Εξάλειψη της συμπύκνωσης στα φώτα αυτοκινήτων

Πώς να μαρινάρετε γρήγορα το σκουμπρί σε μια αρωματική μαρινάδα με τα χέρια σας

«Κάντε το μόνοι σας - με τα χέρια σας» - ένας ιστότοπος με ενδιαφέροντα σπιτικά προϊόντα φτιαγμένα από παλιοσίδερα και αντικείμενα στο σπίτι. Βήμα-βήμα master classes με φωτογραφίες και περιγραφές, τεχνολογίες, life hacks - όλα όσα χρειάζεται ένας πραγματικός δάσκαλος ή απλώς ένας τεχνίτης για κεντήματα. Χειροτεχνίες οποιασδήποτε πολυπλοκότητας, μεγάλη ποικιλία από κατευθύνσεις και ιδέες για δημιουργικότητα.

Συνιστούμε να διαβάσετε

Κωδικοί σφαλμάτων πλυντηρίου ρούχων